Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007

Το καινούργιο μου κρεβάτι


Αυτή η εβδομάδα είχε πολύ ενδιαφέρον. Πέρασα πολύ ωραία και γι'αυτό δεν σας έγραψα τα νέα μου. Είχε πολλές βόλτες και πολλά ψώνια. Και τι δεν μου πήρανε αυτή. Παιχνίδια, φαγητό, λιχουδιές καινούργιο λουρί και σαμαράκι αλλά το καλύτερο είναι το καινουργιο μου κρεβάτι. Άνετο, βολικό και χρωματιστό , μπορώ να το παίρνω όπου θέλω μέσα στο σπίτι. Είναι και ζεστό. Το χειμώνα θα το βάλω εκεί κοντά στο τζάκι , να χουχουλιάζω και να χω και πρόσβαση στο φαγητό . Εκεί κοντά στο τζάκι κάθεται και ο μπαμπάς μου το χειμώνα και βλέπει τηλεοραση και ζητάει ολη την ώρα μεζεδάκια και γλυκά. Οποτέ αμα και εγώ έχω το κρεβάτι μου εκεί θα τσιμπάω και εγώ κανά μεζεδάκι. Μια χαρά. Super χειμώνα θα περάσουμε. Άντε να βάλει λίγο κρύο γιατί βαρέθηκα να ρίχνω τρίχα. Λοιπόν που λέτε εκτός απο το κρεβάτι πήρα και ωραία παιχνίδια. Το πιο ωραίο είναι μια παντόφλα σαν και της μαμάς μου, αλλά με περισσότερα σκοινιά να μασάω και το καλύτερο είναι πως με αφήνουν να την τρώω και δεν μου την παίρνουν ποτέ. Ενώ μια άλλη που είχα και έπαιζα μου την επαιρνε συνέχεια η μαμά μου και τη φόραγε και αμά δεν την έβρισκε φώναζε "μα που είναι επιτέλους η παντόφλα μου??"
Σήμερα είνα Κυριακή , έχει ωραία μέρα με ήλιο και έκανα και μπανάκι. Μια χαρά . Το απόγευμα θα πάμε και βόλτα στο λιοστάσι όλοι μαζί.
Αυτό είναι που λένε σκυλισία ζωή.!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: