Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

No internet

Δεν έχουμε internet!!! Μα είναι δυνατόν; Να μην έχουμε internet τώρα που έχω blog; Τώρα που είπα να γίνω γνωστή και εκτός Αγρινίου; Να τρέχω στα internet cafe; ΄Εχουμε τόσα pc-ιά στο σπίτι και 7 κεραίες και πιάτα στη ταράτσα για wireless και δεν έχουμε internet! Και αντί να φτιάξουμε την κατάσταση αυτή , ξεκινησαν ιταλικά οι γονείς μου και κάθονται όλη μέρα και μαθαίνουν να μετράνε στα ιταλικά, και io sono studentessa λέει η μαμά και uno, due, tre λέει ο μπαμπάς! Άντε τώρα να συνενοηθείς!! Και τα όνειρα μου να γίνω η βασίλισσα του internet ; Πάνε στράφι; Τόσες φωτογραφίες που έβγαλα; Στο album μου μόνο θα τις βάλω; Και δεν ξέρω και πως λένε στα ιταλικά: Βάλτε internet γρήγορα, μήπως και το καταλάβουν έτσι γιατί μου φαίνεται πως στα ελληνικά δεν καταλαβαίνουν πια.

2 σχόλια:

Platon είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Platon είπε...

io ho un'cane